.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر بزرگ نیا با به صدا درآوردن زنگ گزدشگری استثنایی :
تخفیف 70 درصدی هتل ها برای جانبازان و معلولان مازنی
شمال نیوز : مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران در این مراسم گفت: گردشگری برای همه;همه برای گردشگری شعاری که تحقق ان در جامعه برای انسانهایی با نیاز های ویژه و معلولان یک نیاز اساسی محسوب می شود و به نیازهای فرهنگی این قشر پاسخ می دهد.....

شمال نیوز: زنگ گردشگری در استثنایی کولاییان ساری به صدا در آمد.

به گزارش شمال نیوز ، در این مراسم بر ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای گردشگری افراد با نیازهای ویژه تاکید شد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران در این مراسم گفت: گردشگری برای همه;همه برای گردشگری شعاری که تحقق ان در جامعه برای انسانهایی با نیاز های ویژه و معلولان یک نیاز اساسی محسوب می شود و به نیازهای فرهنگی این قشر پاسخ می دهد.

بزرگ نیا افزود : در کنار مناسب سازی فضای شهری برای معلولان گردشگری می تواند زمینه تعامل و ارتباط هرچه بیشتر معلولان را با احاد جامعه فراهم کند.

وی گفت : باید شرایطی درجامعه فراهم شود تا فرصت های برابر برای گردش معلولان و انسانهای با نیازهای ویژه فراهم شود و تاسیسات  و مراکز گردشگری و فضای شهری برای گردشگری معلولان و بچه های استثنایی فراهم شود. در برنامه ریزی سفر هم باید فرصت ها ی برابر برای همگان ایجاد شود و حواسمان به همه ی جامعه باشد.

این مسئول نوید داد : این هفته بصورت نمادین تخیف 70 درصدی برای معلولان و جانبازان خواهیم داشت و به سرمایه گذاران تکلیف خواهیم کرد تا در ساخت و ساز ها و امکانات خود به این قشر توجه ویژه کنند.

بزرگ نیا اظهار کرد : تورهای این هفته بصورت نمادین برای معلولان در ساری برگزار می شود تا تلنگر های لازم برای فضای شهری و مراکز تفریحی و اقامتی فراهم شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فلاح 6 مهر 1395
گردشگری مازندران گرفتار روزمرگی و جلسه های نمایشی و خالی بندیهای عوام پسدانه است. حتی خودشان به حرفهایی که می زنند اعتقادی ندارند. واقعا 6 ماه این سازمان را تعطیل کنند ببینند چه اتفاقی ناگواری در گردشگری استان می افتد؟ باور کنید وضع بهتر می شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.